Raktáron: 0 db
Alacsony darabszám esetén is adja le rendelését, termék információval kapcsolatban felvesszük Önnel a kapcsolatot.
51 675 Ft
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
Ez az egyetlen olyan gumiabroncs, amely magában foglalja a nyári és a téli abroncsok legjobb tulajdonságait:
Az új Michelin CrossClimate abroncs mindemellett rendelkezik a hagyományosnak mondható Michelin abroncsjellemzõkkel: hosszú élettartamú, energiatakarékos és kényelmes utazást biztosít. Az új abroncs kiegészíti a Michelin nyári és téli abroncskínálatát - huzamosabb ideig tartó télies idõszakban és bizonyos körülmények között azonban továbbra is a kifejezetten téli gumiabroncs használata javasolt.
Az egyik a futófelületbe kerülõ, optimális tapadást nyújtó, új gumikeverék. Az anyag rugalmassága lehetõvé teszi, hogy a gumi kitöltse az útfelület apró egyenetlenségeit, hidegben és melegben egyaránt. Optimális tapadást biztosít bármely évszakban (havas, vizes, száraz felületen). A másik, a futó alá beépített új keverék az üzemi felmelegedés csökkentésével az üzemanyag-takarékosságra van jótékony hatással.
A Michelin fejlesztõinek sikerült megoldást találniuk arra, hogy csökkenthetõ legyen az elveszett energiamennyiség: új generációs, Silica-alapú adalékkal javították a gumikeveréket, így a Michelin CrossClimate üzemanyag-fogyasztása csökkent.
A változó ferde szögû, V-alakba rendezõdõ mintázat optimális tapadást tesz lehetõvé havas felületen:
A V-mintázatú futófelületet új önzáró 3D lamellák egészítik ki: a hullámos formájú, különbözõ vastagságú és komplex geometriájú mély lamellák, mint apró karmok kapaszkodnak a havas felületen, így növelik az abroncs vonóerejét. A függõleges és oldalirányú hullámos lamellák önzáróak, vagyis egymásra záródva merevebbé teszik a futófelületet: stabilabb lesz a mintázat, akár hosszirányú (fékezés, gyorsítás), akár oldalirányú (kanyarodás) erõk hatnak rá. A kormányzás ezáltal pontosabb, a menetteljesítmény száraz felületen általában jobb lesz. A beépített csúcstechnológiás megoldások eredményeképpen stabilabb, merevebb futófelületû, vagyis száraz felületen pontosabban kormányozható és ellenállóbb abroncsot kapunk.
Az innovatív technológiák kombinációja, és a vállzónába beépített EverGripTM technológia kitûnõ havas felületi tapadást, száraz felületen pedig pontos kormányozhatóságot, valamint hosszú élettartamot tesznek lehetõvé.
A ferde élû gumiblokkok optimális tapadást, vagyis nagyobb fékhatást biztosítanak száraz útfelületen. Az innovatív futóelemekbõl mély csatornák épülnek, így az abroncs teljesítménye havas felületen is optimális (vonóerõ és fékezés).
Az innovatív Michelin CrossClimate abroncs fejlesztésekor a Michelin szakemberei a különféle vezetési szokásokról, magatartásokról való tudásra támaszkodtak. A Michelin törekvése, hogy minden felhasználási módhoz, minden vezetési stílushoz megtalálja a legmegfelelõbb megoldást. A fejlesztési folyamat három szakaszra tagolható:
Az autósoknak minden nap számítaniuk kell arra, hogy az idõjárás megváltozik - esõ, hó, hirtelen lehûlés? Sem a sofõrök, sem pedig a jelenleg rendelkezésükre álló mûszaki megoldások nem tudnak tökéletes választ adni az idõjárás kihívásaira. A Michelin által elvégzett és megrendelt vizsgálatok szerint:
Ebben a szakaszban adott használati módra keresnek csúcstechnológiás megoldásokat. A Michelin minden évben több mint 640 millió eurót különít el kutatási-fejlesztési programjai finanszírozására, 75 000, a felhasználók bevonásával végzett tesztet végez el a világ minden táján, és mintegy 11 000 fõvel készít kérdõíves közvélemény-kutatást.
Az új Michelin CrossClimate valós közlekedésbiztonsági és felhasználói igényre ad választ.
Az új Michelin CrossClimate 2015 májusában kerül kereskedelmi forgalomba, 23 különbözõ, 15-17 col közötti méretben lesz kapható, így az európai személyautó jármûpark mintegy 70%-a felszerelhetõvé válik. További méretek forgalmazása 2016-tól várható.
Az új Michelin CrossClimate biztonságos, egyszerûen üzemeltethetõ és gazdaságos. Egész évben használható minden idõben: Michelin CrossClimate.